8 Mayıs 2013 Çarşamba

HSBC Kampüs Kart Hakkında Bilgi

Merhaba arkadaşlar çoğu üniversite öğrencisinin okula başladığı zaman bir kart arayışına başvurduğunu söylemiştim.Bunlardan biride HSBC Campus Card.Kendim kullandığım için elimden geldiği kadar sizi de bilgilendireceğim.

Kartın özelliklerinden bahsetmek gerekirse ;

125 TL nakit çekimi var.
Limit olarak 500 (İsteğe göre artırıp azaltmak mümkün.)

Başka düşündüm özellik olarak ne yazabilirim diye ama aklıma bir şey gelmedi açıkçası :)

HSBC Kampüs kart nasıl ? , HSBC Campus Card kullanılır mı ? , Üniversiteli hangi kartı kullanmalı ? türevleri soracak olursanız.Benim cevabım kesinlikle HSBC Kampüs Card olmaz.

Neden HSBC Kampüs Kart kullanmamalıyım ?

Öncelikle öğrenci olduğumuzu biliyoruz.Ben 2 yıldır kullanıyorum.Toplam biriken puan 3 TL geçmedi. :)
Berbat bir müşteri hizmetleri var.(Klasik müzik ilginizi çekiyorsa HSBC favorimdir. :) )
Ve bizim için en önemlisi en yüksek faizi koyan banka HSBC.

Ben çıkardım yaktık kendimi, siz siz olun HSBC Kampüs'ten uzak durun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder